شرکت beyerdynamic
در سال 2024، شرکت beyerdynamic به ۱۰۰سالگی خواهد رسید. مقدار باورنکردنی در طول قرن گذشته اتفاق افتاده است. در تمام این مدت شرکت هرگز پای خود را از روی بنزین برنداشته و در عوض پیوسته دگرگون شده و توسعه یافته است. ما تأثیری مشهود و پیشگام در تمام بخش های حرفه ای ایجاد کرده ایم. ما همیشه به تاثیر و قدرت مثبت موسیقی، صدا و ارتباطات اعتقاد داشته ایم. هرکسی که تا به حال این انرژی را برای خود کشف کرده باشد، می داند که همیشه یک منبع واقعی الهام باقی می ماند.
با گذشت زمان
زندگی بنیانگذار یوگن بایر قبل از اینکه سرانجام “Elektrotechnische Fabrik Eugen Beyer” را در سال 1924 در برلین تأسیس کند، داستان بسیار تکان دهنده ای را رقم می زند. این خانواده که اهل روسیه بودند دقیقاً در همان لحظه ای که جنگ جهانی اول شروع شد در تعطیلات در برلین بودند.
آنها نتوانستند به روسیه برگردند و مجبور شدند همه چیز را پشت سر بگذارند. خانواده بیر برای مدتی قبل از بازگشت به برلین در سال 1921 به سوئد پناه بردند. یوگن بایر بلافاصله در دانشگاه فنی برلین شروع به تحصیل کرد.
او که مجذوب فیلم های متحرک حاصل از ظهور سینما در دهه 1920 در برلین بود، احساس کرد که این خواسته اوست که صدا را به تصاویر اضافه کند. از این گذشته، سینمایی که هیچ صدایی ندارد، مانند غذایی است که هیچ طعمی ندارد. او مطمئن بود که این گام منطقی بعدی است و بنابراین تصمیم گرفت بلندگوهای سینمایی خودش را تولید کند.
همانطور که گفته می شود، “گاهی اوقات شما فقط باید مسیر خود را بسازید” که قطعاً در این مورد صدق می کند. این شرکت در مدت کوتاهی پیشرفت زیادی کرد و چشماندازهای جدیدی در زمینههای دیگر باز شد. به این ترتیب، اولین میکروفون و هدفون ساخته شد. رویاها و رویاهای آقای بییر جوان به سرعت به واقعیت تبدیل شد. و بنابراین یک داستان موفقیت تقریباً 100 ساله آغاز شد.
اشتیاق برای نوآوری
غریزه خوب و شهود قابل توجه او برای نوآوری در زمینه آکوستیک به معنای حق با او بود. صدا در دهه های 1920 و 1930 نقش مهمی را در آلمان ایفا کرد. پخش کننده عمومی شروع به پخش امواج رادیویی کرد و در آغاز دهه 1930 رادیو در قلب جامعه قرار گرفت. گیرنده های ارزان قیمت رادیو را برای بسیاری از مردم مقرون به صرفه کردند.
دیری نگذشت که این شرکت شروع به ساخت چیزی فراتر از بلندگوها کرد و پدر تمام هدفونهای beyerdynamic، DT 48، در سال 1937 عرضه شد. به عنوان اولین مجموعه از هدفونهای پویا («DT» در نام مخفف «تلفن پویا» است. “)، آنها توسط نسل های مهندسان صدا و گزارشگران مورد استفاده قرار گرفتند. در واقع استفاده از این دو حرف برای هدفون PRO تا به امروز ادامه دارد. سری DT 48 تا سال 2013 تقریباً بدون تغییر تولید شد و احتمالاً یکی از طولانیترین محصولات در تاریخ لوازم الکترونیکی مصرفی است.
M 19: تغییر دهنده بازی
در سال 1939 اولین میکروفون دینامیک با کیفیت استودیو، M 19 منتشر شد – مکملی عالی برای ضبط صدا و نقطه عطفی در الکتروآکوستیک. در نتیجه، این شرکت اکنون یک زنجیره کامل و منسجم انتقال صدا را ارائه میکند، که هنوز هم تا به امروز وجود دارد: میلیونها مشتری با اطمینان به محصولات با کیفیت بالای beyerdynamic برای ضبط و بازتولید سیگنالهای صوتی اعتماد میکنند. در آن زمان آشکار شد که اولویت اصلی شرکت تولید مثل با کیفیت بالا از انواع موسیقی و آکوستیک است.
تایید، احترام بالا و به رسمیت شناختن کسانی که ابزارهای آکوستیک درجه یک برای آنها به همان اندازه ابزارهای آکوستیک درجه یک برای آنها اهمیت بیشتری دارد. این شرکت تلاش کرد تا مشتریان حرفه ای را شگفت زده و شگفت زده کند و دقیقاً این کار را انجام داد.
در هر آغاز یک جادو وجود دارد
پس از پایان جنگ جهانی دوم، beyerdynamic مجبور شد دوباره از نو شروع شود، درست مانند کل بقیه آلمان. شرکت کاملاً نابود شده بود. Eugen Beyer تصمیم گرفت کارخانه خود را در Heilbronn بازسازی کند. اولا هیلبرون در منطقه آمریکا قرار داشت و ثانیاً شرایط برای شروع جدید در آنجا بسیار بهتر بود.
متأسفانه یوجن بایر در سال 1959 در سن 56 سالگی به طور غیرمنتظره ای درگذشت و پسرش فرد آر. بییر که در آن زمان تنها 26 سال داشت مسئولیت آینده شرکت را بر عهده گرفت. او مصمم بود که چشم انداز و رویاهای پدرش باید به طور کامل محقق شود.
تور جهانی او
با گذشت زمان، آنها نه تنها از نظر توسعه، بلکه بسیاری از جنبه های دیگر، به چشم انداز و رویاهای خود او تبدیل شدند. او بیش از 40 سال در برابر این تصمیم ایستادگی کرد و آخرین Beyer در راس شرکت بود. تا به امروز، او طولانی ترین رئیس شرکت بود. محصولات نوآورانه بیشماری تحت رهبری او در سواحل رودخانه نکار توسعه یافت و در سراسر جهان فروخته شد.
درجه مهندس ولفگانگ لوکهارت بین سالهای 2003 و 2015 مدیرعامل این شرکت بود.
در سال 2017، ادگار ون ولزن به عنوان مدیرعامل شرکت کرد. در راستای چشم انداز خانواده، او شرکت را از طریق دنیای جهانی، دیجیتال و اکنون از نظر فرهنگی متفاوت و بازارهای آن هدایت می کند. تغییرات اصلی در بخش محصولات صوتی مصرف کننده مشاهده می شود. محصولات صوتی حرفهای و سیستمهای کنفرانس نیز همچنان حوزههای تمرکز هستند، اما حتی در اینجا نیز با تغییر الزامات با ظهور انواع نوآورانه فناوری مانند شخصیسازی، سفارشیسازی، بلوتوث و ANC، پستهای هدف تغییر کردهاند.
بنابراین، کسب و کار خانوادگی مدت هاست که به یک بازیگر واقعاً جهانی تبدیل شده است. سازنده هدفون در حال تبدیل شدن به یک شرکت الکترونیکی مصرفی است. شرکتهای تابعه در ایالات متحده آمریکا، هند، چین و سنگاپور دسترسی مستقیم به بازارهای بینالمللی عمده را به Beyerdynamic ارائه میکنند. شبکه شرکای متخصص صدا به این معنی است که در بیش از 100 کشور جهان حضور دارد. محصولات عمدتاً در Heilbronn ساخته می شوند، به موجب آن یک مرکز خدمات و تدارکات جداگانه آنها را از دفتر مرکزی به مکان هایی در سراسر جهان تحویل می دهد.
برجسته در منطقه ما
پس از بیش از 90 سال فعالیت در این تجارت، نام beyerdynamic همچنان مترادف با محصولات صوتی پیشرفته است که برای باهوش ترین مشتریانی که در سرتاسر جهان هستند طراحی شده اند – نمادی از تاریخ طولانی آن است که این شرکت در سراسر جهان صحنه های زیبایی را تجربه کرده است. استودیوها در تمام شهرهای بزرگ و ذهن و روح طرفداران فهیم موسیقی.
گردش مالی سالانه به سه بخش تقسیم می شود، یعنی “ارتباطات”، “خالق” و “مصرف کننده”. کشورهای آلمانی زبان همچنان بیشترین تعداد فروش را به خود اختصاص داده اند اما سایر بازارها در حال افزایش هستند. بخش ارتباطات شامل سیستم های ارتباطی بی سیم، بلندگوها، میکروفون های نصب، کنسول های مترجم، سیستم های کنفرانس و سیستم های راهنمای تور است که در سالن ها، ساختمان ها و املاک در سراسر جهان استفاده می شود.
بخش Creator دارای محصولاتی است که برای صنعت صوتی حرفه ای برای استفاده در استودیوهای ضبط کلاسیک و استودیوهای خانگی مدرن طراحی شده اند. همچنین میکروفون و هدفون را برای استفاده روی صحنه و پخش زنده رادیویی و تلویزیونی و همچنین هدست برای سایر برنامه های حرفه ای و حتی بازی ارائه می کند.
حتی در این زمینه نیز تقاضای فزاینده ای برای تجهیزات فوق العاده با کیفیت طراحی شده برای مطابقت با استانداردهای واقعا حرفه ای وجود دارد. بخش تحت پوشش بخش Creator همچنین شامل یک دنیای آنلاین کاملاً جدید از افراد خلاق است که هر روز مرزهای دیجیتال را جابجا می کنند.
دامنه محصولات مصرفی با بیشترین سرعت در حال رشد است. در اینجا، دوستداران موسیقی میتوانند محصول مناسبی را برای هر بودجه و هر برنامهای بیابند: از هدفونهای سطح بالا و ANC مدرن تا هدفونهایی با نرمافزار شخصیسازی و هدفونهای داخل گوش (از جمله مدلهای Bluetooth®).